REFLEXIÓ. Com explicar la percepció?
REFLEXIÓ. Com explicar la percepció?
Ets allò que perceps i allò que perceps és part de la teva consciència. La consciència forma part de tu mateix.
La percepció no es pot explicar a partir del món «físic». El món «físic» serien objectes (o coses, o figures amb un fons) que apareixen dins la consciència i estructures de causes i efectes entre aquests objectes. Llavors, la percepció no es pot explicar a partir d'objectes i estructures de causes i efectes entre aquests objectes perquè aquests objectes es donen dins la consciència i la consciència és prèvia a aquests objectes.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada