REFLEXIÓ. Com explicar la percepció?

REFLEXIÓ. Com explicar la percepció? Ets allò que perceps i allò que perceps és part de la teva consciència. La consciència forma part de tu mateix. La percepció no es pot explicar a partir del món «físic». El món «físic» serien objectes (o coses, o figures amb un fons) que apareixen dins la consciència i estructures de causes i efectes entre aquests objectes. Llavors, la percepció no es pot explicar a partir d'objectes i estructures de causes i efectes entre aquests objectes perquè aquests objectes es donen dins la consciència i la consciència és prèvia a aquests objectes.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CHAT GPT. Entendiendo el no dualismo a partir de la percepción de Merleau-Ponty.

Nota a Què és per jo viatjar al passat? De 11 de Maig del 2018.

Teorema. Fn a partir de F.