Jo tenc ganes de jugar.

Jo tenc ganes de jugar
de pujar a una Figuera
de botar de branca a branca,
jo tenc ganes de jugar
de botar damunt la sorra
a vorera de la mar,
jo tenc ganes de jugar de posar-me uns manguitos
i nedar a Dins la mar,
jo tenc ganes de jugar
de correr per Dins els Prats
i sommiar amb els niguls,
jo tenc ganes de jugar
d'agafar una pilota i ésser com en Ronaldinho,
jo tenc ganes de jugar
per ésser aquell infant que mai tranquil va jugar.
Jo tenc ganes de jugar
ara ja no he de fer sa feina
i ningú m'ha d`aprovar.
Jo tenc ganes de jugar
d'enfilar-me als ametlers i menjar ametlons.
Jo tenc ganes de jugar
de córrer per els camins i
collir mores madures.
Jo tenc ganes de jugar
de pegar una pedrada mam Quan lluny puc arribar,
jo tenc ganes de jugar
i veure com les pastures
els mens saben pasturar,
jo tenc ganes de jugar
fins que em fugi el récord
del nin que anava a escola amb por de una galtada,
amb por d' un insult, amb por d' un futur pel qual
havia de lluitar.
Jo tenc ganes de jugar,
sense sebre de política
i tampoc res de futbol,
jo tenc ganes de jugar,
jo tenc ganes de jugar,
Vull jugar.
Me'n vaig a jugar.

4 de Maig del 2009

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Dios según Buda.

Diálogo con CHAT GPT, desde Heidegger al funcionamiento de Chat gpt.

Glosa feta a un psiquiatre.