L'inventor de colors. (Obra de teatre curta)

A. L'INVENTOR DE COLORS.

Psicòleg 1. Vostè és una persona molt Intel·ligent.
L'inventor de colors 2. No. Som beneitíssim.
1. Sí?
2 Sí.
1. Però vostè fa de metge investigador i ha realitzat projectes que li poden dur a ésser anomenat premi Nobel.
2. Això no té cap valor.
1. No? Cap?
2. No. Cap.
1. Vostè té l'autoestima molt Baixa. Pràcticament no en té d'autoestima.
2. Amb això estic d'acord.
1. Haurem d'investigar d'on li ve aquesta autoestima tan Baixa. Per què diu que és beneitíssim?
2. Entre moltes altres coses Quan era nin vaig projectar que en ésser un adult faria d'inventor de colors i mai he estat capaç d'inventar-me un nou color.
1. El comprenc vostè ha investigat tant amb la intenció de veure Nous colors en el món i no ho ha aconseguit. Em sap greu.
1. Bé però pensi que ningú n'ha inventat cap mai de color.
2. Idò com així el món està ple de colors?
1. No ho sé. Començ a pensar que jo també som beneitíssim. Bé, sapi que hi ha un altre beneitíssim que li fa costat.
2. Gràcies. Em començ a sentir un poc conhortat.
1. Només serán 100 euros  per la visita.
2. Tengui els 100 euros.
1. Adéu.
2. Adéu, vagi bé.
EL MÓN ESTÀ FET DE BASURA.
Pacient 2. El món està fet de basura.
Psicòleg 1. Com així diu això?
2. Perquè tot es pot tirar a sa basura.
1. Tot? Està segur?
2. Sí, diguí una cosa que no.
1. Sa Lluna i es Sol.
2. Idò també, poden ésser engolits per un forat negre. Ho vaig llegar a sa revista "Muy interesante", "agujeros negros los basureros espaciales."
1. Vostè no s'ha de creure tot el que llegeix.
2. Idò què he de creure?
1. No vull entrar a discutir això. Insistesc, tot això no vol dir que tot estigui fet de basura.
2. No? I lo que està Dins sa basura que no està fet de lo mateix que estaba fet Quan encara no li havien tirat.
1. Sí, però no era basura. Era plàstic, vidre, paper. test, or, cobalt, coure, diamant. sofre, etc,.,
2. Idò jo trob que no. Trob que tot això és basura si Quan acaba Dins sa basura és basura i està fet del mateix que abans d'acabar-hi, això vol dir.
1. Així jo i vostè mai ens posarem d'acord.
2. Exacte, perquè vostè és molt caparrut.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Dios según Buda.

Diálogo con CHAT GPT, desde Heidegger al funcionamiento de Chat gpt.

Glosa feta a un psiquiatre.